Berries 10702944

NNZ-undersøgelse: "Forbrugernes købsadfærd, emballage til blød frugt"

Hvad siger forbrugerne, og hvad køber de rent faktisk?

NNZ er hele tiden på udkig efter måder at reagere endnu mere effektivt på kundernes krav med hensyn til forbrugeremballage. NNZ gennemførte en storstilet undersøgelse, hvis formål var at besvare følgende spørgsmål:

  • Bæredygtighed og bæredygtig emballage, hvad ved forbrugerne, og hvad forstår de ved det?
  • Hvordan reagerer forbrugerne på kommunikation om emballage med hensyn til bæredygtighed?
  • Hvad er de væsentligste følelsesmæssige og rationelle købskriterier for jordbær- og blåbæremballageløsninger?
  • Hvilke bæredygtige emballagekoncepter køber forbrugerne i en købssimulering?

Vi præsenterede resultaterne af forbrugernes input til jordbæremballage på det europæiske emballageforum i Düsseldorf. Vi vil hellere end gerne dele oplysningerne om vores tilgang, fund og resultater af undersøgelsen, bare sig til!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
Innovation i NNZ betyder udvikling af en bæredygtig emballageportefølje til dig ved hjælp af vores faktabaserede #Rethink-metode, som består af elementerne Reinvent, Redesign, Research og Recycle.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Hold dig orienteret om den seneste udvikling. Skriv dig op til vores nyhedsbrev.

"*" angiver felter, der skal udfyldes

Hvordan vi behandler dine data? Læs vores erklæring om databeskyttelse. Du kan når som helst afmelde disse e-mails.