New building NNZ group

Om os

Siden 1922, og vi er kun lige begyndt!

NNZ har genopfundet sig selv adskillige gange siden det blev grundlagt i 1922. Vores primære fokus på vores rejse vil altid være at sikre kontinuitet for vore kunder, leverandører og ansatte. Modificering er I vores DNA, vi er entreprenører, og vi udnytter markedsforhold og tendenser. Vi modificerer og tilpasser vores rolle som emballage leverandør. Dette indbefatter, at vi genopfinder os selv ved at foretage strategiske valg som at indstille egen produktion for at blive en uafhængig leverandør med et netværk af betroede partnere samt geografisk ekspansion af vores datterselskaber. Vi modificerer vores emballage portefølje med nyudviklede produkter og yderligere forbedringer af eksisterende emballage, som har indvirkning på de markeder vi betjener.

For NNZ handler det om samarbejde og personlige relationer, internt og eksternt. Relationer med ansatte, kunder og interessenter. Løsninger søges i teamwork, så vi kan hjælpe hinanden med at opnå succes gennem respekt, integritet og ærlighed.

På produktplan ligger NNZ’s styrke I at løse kunders emballage problemer. Viden, ekspertise og kreativitet er basis for at udvikle disse emballageløsninger. Vi er løsningsorienterede, kunde drevne og tænker ud-af-boksen.

Modificering er i vores DNA! Vi er passionerede omkring emballage og løser jeres emballage dilemmaer gennem ægte samarbejde og skræddersyede løsninger.

Vores arv og ‘fremtidige rute’ (future route)

NNZ er et multinationalt selskab, som er aktivt på markedet for pakkematerialer til forbrugeremballager og industrielle produkter. Lige siden 1922 har NNZ været en 100% familieejet og -drevet virksomhed, men hvor vægten ligger på selskabets aktiviteter. NNZ har i øjeblikket 22 egne datterselskaber i 18 lande samt et internationalt netværk af virksomheder, som vi samarbejder med i over 50 lande i hele verden, både omkring udvikling af produkter, markeder men også hvad angår indkøb og salg. NNZ er hovedsageligt aktive inden for pakkematerialer til frugt og grønt sektoren, selvom vi også har industrielle emballage afdelinger i Benelux, Tyskland, Skandinavien, Storbritannien, USA og Schweiz.

Med hensyn til fremtiden mener vi, at det er afgørende, at en virksomhed som NNZ hele tiden forsøger sig med innovation af emballagematerialer og de krav, der stilles til disse materialer, som er beregnet til frisk frugt og grønt eller andre fødevarerelaterede produkter, samt have den fornødne opmærksomhed på de løbende bæredygtighedskrav, der stilles til vores sektor.

Libau pand 1923 2021 Magazijn Groningen (7) 2021 Magazijn Groningen (14) 2021 Vestiging Groningen (7)

Som aktiv spiller i tæt på 100 år inden for emballage, er det absolut også NNZ’s plan at fortsætte vores aktiviteter i mange årtier fremover. I perioden fra 1995 til 2020 oplevede selskabet en omsætningsvækst fra EUR 30 mio. til EUR 153 mio. Dette opnåedes inden for en struktur med decentraliserede  nationale markeder, som det også udtrykkes i det slogan, som stadig bruges i dag: Fokus på Lokal. Sideløbende med disse decentralt styrede nationale enheder, skaber de centralt styrede discipliner (Finance, Marketing, Produkt Development, Human Resources, ICT og Central Sourcing) betingelserne for, at de forskellige NNZ datterselskaber kan være i stand til at fungere optimalt hvad angår salg, logistik, service og direkte markedsføring.

En af de vigtige grundpiller i vores lange eksistens ligger i, at NNZ ønsker at overholde alle lovbestemte regler, pagter og regler; NNZ afviser også at foretage spekulation på futuresmarkederne, hverken for råvarer eller for valutaer. NNZ ser dette som sin forpligtelse ikke kun over for samfundet, men også over for sine ansatte.

IMG 0921 Magazijn Rilland (51) NNZ Lunenburg 2021 (106) NNZ Lunenburg 2021 (25)

I NNZ sætter vi stor pris på værdien af medarbejderne, og vi har formuleret vores 4 P’er på vegne af disse, nemlig: ’Passion’, ’Pleasure’, ’Personal’ og ’Plan’. Vi har ‘Passion’ for emballage, ønsker at arbejde med ’Pleasure’ (fornøjelse) på en meget ’Personal’ (personlig) måde men altid i henhold til den ’Plan’, som vi sammen har lagt. Det bliver udtrykt i en aktiv kvalitetspolitik og bæredygtighedspolitik, som for eksempel bliver bredt ud gennem vores egen TQM kvalitetsfilosofi, men også via internationalt anerkendte kvalitetsgarantier såsom ISO 9001 og BRC/IoP certificeringer og CEDEX, BSCI (Business Social Compliance Initiative) Sammen skal vi garantere et miljø, hvor kvalitet, sikkerhed og sundhed er en selvfølge. Alle NNZ selskaber har derfor udpeget teams, som aktivt værner om disse discipliner.

NNZ Scandinavia Dec 2021 (64) NNZ Lunenburg 2021 (35) Suppliers code of conduct NNZ Scandinavia Dec 2021 (8)
NNZ Group building
Forretningen har første prioritet, med optimal gennemsigtighed og et stadigt fokus med henblik på at garantere fremtiden.

 

Boot familien

Lige siden NNZ blev grundlagt i 1922, har Boot familien ejet 100% af aktierne og gør det stadig. Det er dog vigtigt at bemærke, som det kort blev nævnt ovenfor, at NNZ selskabet altid har haft prioritet over familiens interesser. Dette udmønter sig i, at der først og fremmest fokuseres på målene for NNZ og på måden som disse kan udvikles i fremtiden, ’business har første prioritet med optimal gennemsigtighed og konstant fokus på at garantere fremtiden’.

 

Vores nøgletal

  • Grundlagt: 1922
  • Antal medarbejdere: 250
  • Overskud: €170 millioner
  • Produkt: Pakkematerialer
  • Markeder: Landbrug (75%), Industri (25%)
  • Hovedkvarter: Groningen, Holland
  • Datterselskaber: 24 i Europa, USA, Canada og Afrika
  • Lagerplads: 50.000 m²

 

Den måde som vi har sikret og fortsat vil sikre vores fremtid er gennem en stadig modificering og tilpasning af NNZ.
NNZ Wereldkaart 2019 06 2 Lr
NNZ emballage netværket, verdensomspændende dækning

Vi betjener vores kunder fra 24 NNZ ejede datterselskaber I Europa, USA, Canada og Afrika.

Kontakt
HVORFOR ‘NNZ THE PACKAGING NETWORK’?
RESHAPING

Bæredygtighed
Strategiske løsninger på verdensplan
Iværksætteri
Pålidelig og etisk

TRUE CO-OPERATION

Langsigtede partnerskaber
Teamwork
#Rethink (gentænk) innovation
Komplet service logistik

CUSTOMISED SOLUTIONS

Uafhængig rådgivning
Kundefortrolighed
Kundefortrolighed
Bred portefølje

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Hold dig orienteret om den seneste udvikling. Skriv dig op til vores nyhedsbrev.

"*" angiver felter, der skal udfyldes

Hvordan vi behandler dine data? Læs vores erklæring om databeskyttelse. Du kan når som helst afmelde disse e-mails.