GVBF T4A NNZ 034 (1)

Kvalitetsstyring

NNZ' firmapolitik

Du er velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger. Vi sikrer ensartede produkter med hensyn til kvalitet og fødevaresikkerhed. Optimal kvalitet er en forudsætning for NNZ Groups markedssucces. Hele virksomheden er udstyret til at (producere), opbevare og distribuere emballage til industrien, landbruget og detailbranchen til både direkte og indirekte fødevarekontakt og levere en service af størst mulige kvalitet.

“For os er kvalitet, når kunden og ikke produktet vender tilbage.”

 

For at kunne opfylde dette forbedrer vi løbende vores forretnings-, produktions-, kundeservice- og kvalitetssystemer og -processer i overensstemmelse med alle love og regler, som gælder for virksomhedens aktiviteter, og alle juridiske og etiske aspekter ved driften:

Vores kvalitetssystemer styrker vores grundlag for fortsat udvikling.

  • Overholdelse af GFSI & ISO9001
  • Fokus på rigtig udførelse første gang
  • Reduktion af reklamationer via kerneårsagsanalyse og korrigerende og forebyggende handlinger

 

Vores organisatoriske viden, ressourcer, kompetencer og produkter giver os mulighed for at gøre kvalitet til en konkurrencefordel for os og vores kunder.

  • Medarbejdernes kompetencer forbedres løbende gennem efter- og videreuddannelse
  • Vi uddanner alle vores medarbejdere i virksomhedens krav til hygiejneprocedurer og opmærksomhed på personlig hygiejne
  • Vi har One NNZ, hvilket betyder, at vi arbejder sammen globalt og anvender vores NNZ-værdier og kvalitetsstandarder i alt, hvad vi gør
  • Vi sørger for effektiv udførelse af vores leverandørkvalitetssikringsprogram i hele virksomheden ved hjælp af moderne tekniske løsninger.

 

Vi fokuserer på at anerkende kundens behov og forventninger gennem åben og ærlig kommunikation for at opbygge langsigtede tillidsfulde partnerskaber. Vi ønsker at skabe tilfredse kunder ved at levere den højeste standard inden for kvalitet og service.

  • Vi leverer produkter, som er i overensstemmelse med kundens specifikationer, herunder alle lovgivningsmæssige og regelbaserede krav
  • Vi sørger for, at vores lokaliteter tilpasses, vedligeholdes og drives med henblik på at undgå kontaminering, minimere miljøforringelse og tillade effektiv rengøring.
  • Vi beder om tilbagemeldinger fra kunder vedrørende performance og tilfredshed
  • Vi driver altid vores virksomhed etisk

Ledelsen i NNZ Group overholder nøje procedurerne i kvalitetsstyringssystemerne og leder virksomheden ved at foregå med et godt eksempel, hvilket fører til et meget dedikeret team over hele verden. Det er et krav til alle medarbejdere, at de løbende forbedrer de processer, de hver især styrer.

HVORFOR ‘NNZ THE PACKAGING NETWORK’?
RESHAPING

Bæredygtighed
Strategiske løsninger på verdensplan
Iværksætteri
Pålidelig og etisk

TRUE CO-OPERATION

Langsigtede partnerskaber
Teamwork
#Rethink (gentænk) innovation
Komplet service logistik

CUSTOMISED SOLUTIONS

Uafhængig rådgivning
Indsigt i innovation
Kundefortrolighed
Bred portefølje

NNZ Scandinavia
Hold dig orienteret om den seneste udvikling. Skriv dig op til vores nyhedsbrev.

"*" angiver felter, der skal udfyldes

Hvordan vi behandler dine data? Læs vores erklæring om databeskyttelse. Du kan når som helst afmelde disse e-mails.