Hvorfor vælge emballager fra NNZ?

  • Global dækning
  • Fokus på lokale forhold
  • Omfattende sortiment
  • Innovativ trendsætter
  • Skræddersyet emballage
  • Pålidelig og etisk
  • Bæredygtig og socialt engageret
Anmodning om oplysninger

NNZ presents: tomato study

  • NNZ study tomato

Dato: 1 februar 2013

From November 2012 to January 2013 NNZ has performed a consumer survey in Germany, The Netherlands and Belgium to gain insight in the buying behavior of tomatoes and packaging.

We have identified six consumer segments for tomatoes and packaging.

Each segment  offers specific opportunities for further increasing the 'taste of tomatoes' by means of choosing the optimal packaging. All segments appreciate packaging for 'transparancy', 'stability', 'ventilation',  in short for protecting of the consistency and firmness of tomatoes. 

Please be invited to contact us to review how we can apply the findings to further optimize your tomato packaging, to meet the needs of the different consumer segments.

NNZ, your partner for packaging solutions since 1922! 

  • NNz icon 1922

Om NNZ

NNZ er en international virksomhed, der er specialiseret i emballager til frisk frugt og grønt samt emballage løsninger til industrisektoren. Siden grundlæggelsen i 1922 har familiefirmaet udviklet sig til en organisation med ca. 250 ansatte og et omfattende, globalt netværk med egne filialer og partnere.

Netværkets styrke er dets evne til at øge konkurrenceevnen. I lighed med NNZ kan partnerne i netværket karakteriseres som bæredygtige og socialt ansvarlige førende producenter, som kundeorienterede, innovative, trendsættere, og som værende fleksible og transparente, pålidelige og etiske.

Hos NNZ betragter vi medarbejderne som vores største aktiv. Vi er overbeviste om, at dette fører til mere kreativitet og produktivitet, hvilket er af afgørende betydning for vores kunder, leverandører og øvrige interessenter. Vi tilsigter en meget personlig, passioneret og engageret arbejdsform, hvor vi med godt humør går frem efter den plan, som vi har lavet i tæt samarbejde med vores kunder. Vores motto er: ‘Together is better’. Sammen leverer vi bæredygtige, skræddersyede produkter til kunderne, logistiske løsninger og innovation gennem samskabelse.

Sammen med vores datterselskaber, som er placeret på strategiske steder i forskellige lande, kan vi realisere disse målsætninger. Vi samarbejder med vores kunder og et team bestående af forskellige eksperter; specialister inden for materialevidenskab, fødevareteknologi, grafisk design og markedsundersøgelse. Vi samarbejder om skræddersyede produkter fra koncept stadiet til lancering på markedet. Vi tilbyder smarte løsninger, der opfylder kundens specifikke behov, til samtlige led i kæden!

Vores standardsortiment omfatter: net-emballage, jutesække, papiremballage, vævede PP-sække, film, folier, bakker, kopper, spande, big-bags samt palle-stabiliseringsmateriale. Derudover leverer NNZ skræddersyede emballager. For alle emballager gælder det, at vi lever op til de højeste standarder, når det handler om bæredygtighed, effektivitet og fødevaresikkerhed. Vores kunder profiterer således af vores fremragende indkøbsbetingelser og kvalitetsprodukter.