apples&pears-12011-cardboard -tray-punnet-NNZ

NNZ-undersøgelse: "Forbrugerpræferencer, æbleemballage"

Forbrugerreaktion på et nyt design af æbleemballage

Det multinationale emballageselskab NNZ har udviklet en unik emballage til æbler. Designet består af en bølgepapbakke med to eller fire identiske rum. Hvert rum kan rumme et æble, og bakken som helhed er bygget på en sådan måde, at æblerne er beskyttet optimalt mod skader, som de er særligt følsomme overfor. En anden fordel ved dette emballagekoncept er trykfladen, som er ideel til branding og markedsføring.

Forbrugerundersøgelser har vist, at den nye bakke har en gunstig virkning på forbrugernes positivitet. Dette gælder både for produktet (æble) og produktkategorien (frugt). Denne undersøgelse har vist, at designet – bekvemt og attraktivt – kan stimulere til impulskøb.

Produktet kommercialiseres for Dole i Saudi-Arabien til børneæblesegmentet.

Vi vil hellere end gerne dele oplysningerne om vores tilgang, fund og resultater af undersøgelsen, bare sig til!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
Innovation at NNZ means developing a sustainable packaging portfolio for you, using our fact based #Rethink method guided by a Reinvent, Redesign, Research and Recycle approach.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Hold dig orienteret om den seneste udvikling. Skriv dig op til vores nyhedsbrev.

"*" angiver felter, der skal udfyldes

Hvordan vi behandler dine data? Læs vores erklæring om databeskyttelse. Du kan når som helst afmelde disse e-mails.